South of Ukraine Fashion Days

Звукозапис та виробництво презентаційного аудіоролику для щорічного фешн-фестивалю South of Ukraine Fashion Days.
Виробництво: продакшн-студія «Мі100Production»
Диктор – Дмитро Погребнюк
Замовник: модельна агенція “Глянець”

Продолжить чтение →

Наша команда: диктори, вокалісти, звукорежисери, копірайтери

Сьогодні хочемо познайомити вас із частиною нашої дружньої команди. Щодня ми працюємо пліч-опліч, виконуючи різноманітні завдання і проекти, починаючи від копірайтингу та перекладів і закінчуючи звукозаписом та саунд-дизайном.
Починаючи з 2011 року силами нашої команди було здійснено сотні, а може і тисячі (хто ж їх там рахує?) маленьких та крупних проектів: запис диктора, створення автовідповідачів та інтерактивних меню для АТС, виробництво рекламних аудіороликів та озвучка рекламних відеороликів та короткометражних фільмів, звукозапис корпоративних пісень (гімн компанії) та привітальних пісень. Всього й не перерахувати…
І зараз ви маєте змогу подивитися в очі цим «злодіям» рекламного аудіомистетства

Продолжить чтение →

Саунд-дизайн для відеоролику коміксу “ВОЛЯ”

Відкриття Українського Комікс-Всесвіту “ВОЛЯ The Will”!

Саунд дизайн для цього геніального відеоролику було створено на нашій студії «Mi100 Production»

Шукай цікавинки на офіційному сайті: http://www.thewill.com.ua/catalog/
Трейлер на YouTube:

Озвучування відеоігр. Реалістично до мурашок.

Одним з направлень нашої роботи є озвучування відеоігр та квестів.
Сьогодні колектив продакшн-студії «Мі100» завершив роботу над озвучкою однієї містичної гри. Сказати чесно, й досі ноги німіють від того, на скільки то реалістична і страшна озвучка виявилась. Навіть складно уявити, що почувають гравці, граючи в ту гру. Слухаючи деякі монологи, мурашки спиною біжать.
Пропонуємо і вам поринути у світ відеоігр, прослухавши декілька найяскравіших аудіороликів.
P.S.: Як маєте вдома памперс – одягайте )))) А я піду помолюся, бо якось ніяково….

Інші приклади озвучки відеоігр

Нова концепція та нові рекламні медіа-матеріали для АЗС “АгроЛюкс”

30 січня ми завершили роботу над новим відеороликом для АЗС АгроЛюкс. Для Первомайська це дещо новий тип рекламного відео – мультиплікація. Над мультиком працювали два тижні. Продолжить чтение →

Виробництво рекламного відеоролика для АЗС “АгроЛюкс”

Нещодавно у Первомайську відбулося феєричне відкриття нової АЗС «АгроЛюкс» за адресою вулиця Одеська, 151 (на виїзді у сторону села Генівка). Для якої ми – команда продакшн-студії «Мі100» створили рекламний ролик, який гідно представить та якісно виділить нову АЗС у медіапросторі. Продолжить чтение →

ВОЛЯ – український фантастичний стім-панк комікс в жанрі альтернативної історії

Продакшн-студія “Мі100” прийняла участь у створенні рекламного ролику для першого Українського коміксу “ВОЛЯ”. А саме – виконала звукозапис та монтаж звукової доріжки для анімаційного відео.
Дякуємо вім дикторам, звукорежисерам та всій команді Мі100Production за сумлінну працю.

Створенням відеоролику займалися наші київські коллеги – продакшн-студія VITE

Вокальний аудіоролик “Пилипосики”

Чудовий рекламний вокальний аудіоролик для дитячого спеціалізованого супермаркету «Пилипосики», місто Первомайськ, Миколаївської області.

Продолжить чтение →

Сценарий радиоролика

Когда мы создаём сценарии аудиороликов и сами радиоролики для наших заказчиков, мы не выдумываем что-то сверх естественное. Мы всегда опираемся на опыт и ситуации из реальной жизни. Однажды, сочиняя очередной игровой радиоролик для нашего клиента, мы просто перебирали случаи из жизни, чтобы взять их за основу нового ролика. Собравшись за чашечкой кофе, мы просто шутили и делились какими-то смешными историями, чтобы сочинить очередной радиошедевр. Продолжить чтение →

Прежде чем записать рекламный аудиоролик, подумайте над его звуко-музыкальным содержанием

В современном мире, где рекламой заполнено всё пространство, становится всё сложнее достучаться до клиента. Если люди чувствуют что им что-то навязывают, они моментально закрываются и не желают покупать предложенное им. Возникает вопрос: “А как же взаимодействовать и общаться с потребителями, как сделать мою радиорекламу более действенной?”. Да есть множество способов и техник взаимодействия с людьми и один из них – воздействовать на подсознание, формируя приятные эмоции. Эффективным инструментом для этого является звуковое оформление. Пару лет назад, было проведено исследование влияния различных музыкальных композиций на потребительские “вкусы”. Результаты не вписывались ни в какие предположения и расчёты удивили даже самых твёрдых прагматиков.

Продолжить чтение →

Page 3 of 9 12345...»