Що таке вокальний радіоролик?

Замовляючи рекламний ролик на радіо, ви очікуєте отримати на виході «цукерку». Для того щоб вийшло саме те, на що ви розраховували, треба розібратися і зрозуміти яка ж з категорій радіо-реклами підходить саме вашій компанії. Сьогодні ми розглянемо вокальний радиоролик.
Почнемо з самого початку. Пісня йде своєю історією виникнення в нетрі світової культури і створення цивілізації на землі, саме тому спів дуже милозвучно і легко сприймається людьми і є невід’ємною частиною життя кожного на земній кулі. Голос – найточніший і налагоджений інструмент в суперництво з яким не вступить ні один музінструмент у всесвіті. Своєю унікальністю пісня і відрізняється від всього іншого звукового мистецтва.
Вокальний ролик це ні що інше, як пісня, виконана спеціально для вашої організації, бренду. Він складається з вірша, мелодії, вокалу, що дозволяє на підсвідомому рівні засісти в головах і душах слухачів. Кожному з нас знайома ситуація, коли той чи інший мотивчик просто в’їдається в нашу свідомість прокручуючись в ньому не зупиняючись дуже тривалий час. Саме через це вокальний аудіо-ролик прийнято вважати королем ефективності підвищення продажів і впізнаваності. Уявіть на секундочку – потенційний покупець почувши проморолик випадково на вулиці і цілий день ходить і наспівує Вашу пісеньку. Хіба не це ви хотіли отримати в результаті?
Пісенний радіо-ролик або джингл, крім як під акомпонімент, може ще виконуватися акапельно. Тут є якась схожість з інформаційними роликами, які теж можуть записуватися як з аудіопідкладом, так і без нього.Такий прийом іноді застосовується, коли в промоблоці вся аудіореклама з муз.підкладом, а ваша – ні, це дає можливість яскраво виділитися серед решти реклами, що само собою підвищить результативність промокампанії. Для виготовлення такої аудіореклами залучаються професійні вокалісти, що співають у різних жанрах: поп, рок, реп і так далі. В залежності від побажань клієнта і особливості радіосценарія, для того щоб повною мірою розкрити всю суть рекламованого продукту (унікальної торговельної пропозиції) вибираються різні за забарвленням і статевою ознакою голоси. Це дозволяє привернути увагу цільової аудиторії. Варто відзначити, що сприймаються розспівні аудіоролики зовсім по іншому ніж будь-які інші форми радіореклами. Радіослухач не відчуває дискомфорту при прослуховуванні, оскільки після пісні в ефірі він слухає теж пісню, тільки про вас. Завдяки цьому запам’ятовування необхідної інформації проходить в максимально комфортних умовах для людини.

Сценарій аудіоролика

Після визначення із загальною ідеєю, складання сценарію є початковим етапом виробництва аудіо-ролика. Злагоджена та грамотна робота креативної команди – запорука успіху, оскільки потрібно врахувати такі фактори як рима, ймовірність проспівати або прочитати речитативом, лаконічність і інформативність, голосові дані обраних заздалегідь співвиконавців. Написання скрипта для такого виду аудіо-реклами дуже сильно різниться від слоганів, наприклад інформаційного або ігрового аудіосценаріїв. В принципі існує два шляхи, за якими можна рухатися: перший це придумування аудіотексту з наступним накладенням на аудіотрек і аранжування; другий – написання або пошук трека з ліцензійних бібліотек, для якого надалі вигадується текст. Кожен з цих кроків узгоджується і затверджується із замовником і розробка триває.

Вокалісти. Як обрати виконавця

Для того щоб записати аудіоролик, замовники можуть особисто визначити найбільш відповідний тембр, який відповідає стилю і концепції просування. Для виконання рекламної пісні можна залучати одного або декількох співаків. Головне щоб все звучало лаконічно і гармонійно. При підборі важливо враховувати переваги споживачів, на яких розрахований аудіоролик. Для юних радіослухачів більше підійде дитячий голосочок або мультяшний. Це може бути як реальний дитячий голос, так і записаний дорослою людиною, але належним чином опрацьований. Для пива актуальний чоловічий войс, для інтимної гігієни – жіночий. Але бувають випадки коли для рекламування групи товарів для жінок бажано використовувати голос протилежної статі і навпаки. Наприклад рекламу жіночої білизни можна озвучити низьким, томним чоловічим басом. Це викличе у жінок певні фантазії і сформує думку: “це подобається красивим чоловікам, значить добре б його купити”. А реклама чоловічого парфуму, яка звучить солодким голосом дівчини ефективна для чоловічої аудиторії.

Фонова музика

Вона може бути складена композитором або підібрана з продпкшн-бібліотек. І як згадувалося раніше, вона може бути написана до наявності вірша, або після. Авторське аранжування це більш дорогий і часозатратний процес, вибір з готових композицій – швидкий і недорогий.
Для того, щоб музичний фон став якісним доповненням реклами потрібно правильно підібрати аудіофон до місця, де буде розміщуватися ролик і до виробу, що він рекламує.

Вартість

Набираючи в пошуковику фразу “записати аудіоролик ціна”, ви отримаєте тисячі відповідей на цей запит з якоюсь конкретною цифрою. Як користувачу вам не обов’язково знати всі складові ціноутворення, але іноді це може стати в нагоді.
І так, кошторис складають:
Складання сценарію
Запис музики або використання збірок
Кількість залучених вокалістів і дикторів
Хронометраж
Зведення і мастеринг

Щоб замовити радіоролик, зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом.