Аудіологотип 

це міні аудіоролик хронометражем від трьох до десяти секунд, в якому співається або проговорюється назва компанії і, можливо, слоган. Він використовується у всій вашій аудіорекламі, звучить в кінці або на початку аудіоролика, а може звучати в радіоефірі самостійно, підвищуючи запамятовуваність вашого бренду. Чим може бути корисним аудіо логотип? Усі власники і керівники мріють про успішний бізнес. І якщо підприємці знають як його грамотно організувати, то далеко не кожен із них знає, як правильно представити користувачам (клієнтам). Мова йде про швидке взнавання про певну марку. Іншими словами: яка ж радіореклама потрібна? Абсолютно впевнено можна стверджувати, що для ефективної промокампанії необхідно діяти творчо, підходити до питання просування творчо. Встановити перед собою конкретну мету, що саме ви чекаєте від обраної вами студії звукозапису? Якими ви хочете, щоб вас бачили ваші клієнти як лідера найнижчих цін у вашій ніші, або ви бажаєте представити себе як брендову організацію? Всі ці запитання і є основоположними для створення якісного медіапродукту. Зверніть увагу, ви ж ніколи не відправите на друк плакат своєї фірми без вашого лого. Радіоролики, як і будьяку іншу рекламу, необхідно позначати. Аудіозапис попадає в голови потенційних покупців і викликає емоції на підсвідомому рівні. Наш медіапродукт прослужить вам довгі роки, оскільки не має терміну придатності. Аудіо логотип це такий музичний знак, який звучить в початку або в кінці радіоролику. Він здатний запамятатися і дати рекламі індивідуальності.

Музика для аудіологотипу

В загальному випадку, так само, як і для всієї іншої аудіореклами, це може бути написане композитором або відібране з готових продакшнбібліотек. Але врахуйте, що аудіологотип це все ж таки унікальний продукт, який характеризує вашу індивідуальність і неповторність. Тому, щоб уникнути неприємних ситуацій зі звучанням того ж мотиву в чьїхсь інших проектах, рекомендується писати авторську. Стосовно ще одного моменту: якщо у рекламних відеороликах музичне оформлення сприймається як фон, то у випадку з аудіологотипом

Можливі варіанти озвучування

Аудіо-логотип може бути представлений в чотирьох звукових формах, а саме: акапелла, пісня, мелодія, спецефект (ексклюзивний стереоефект)

Формування вартості

Ціноутворення складається і залежить від того, у якому вигляді потрібно виготовити аудіоролик. Наприклад: якщо у вигляді мелодії, то потрібно буде заплатити лише за роботу композитора, якщо як акапелла, то – голос диктора або вокаліста і роботу звукорежисера, якщо у жанрі пісні, то заплатити за вокал, аранжувальника та звукорежисера.

Щоб замовити аудіологотип, звяжіться з нами будьяким зручним для вас способом.