IVR. Автовідповідач
IVR. Автовідповідач
Кожному бізнесу потрібна реклама – це факт. Це добре розуміють і інвестують гроші в цей “двигун торгівлі“. На основі проведених досліджень 93% бюджету на просування вашого бренду йде на заохочування зв‘язатися з вами (подзвонити). Ланцюжок досить простий: дзвінок потенційного клієнта-розмова з менеджером (консультантом) – співробітництво (покупка). Часто намагаючись дозвонитися по вказаним контактам, диспетчер буває зайнятий. Абонент не витримує і кладе слухавку (70% потенційних клієнтів не чекають на довгу відповідь). Таким чином, ви втрачаєте прибуток і марно витрачаєте гроші на рекламну кампанію..
Вихід з положения – звукова реклама – автовідповідач (ivr).
Проблему можна вирішити за допомогою інтерактивної голосової відповіді (IVR – Interactive Voice Response). Така система аудіосповіщень здатна направити клієнта в потрібний розділ. Такий вид інформування незамінний в залученні та утримуванні уваги клієнта. Інформування таким чином на 45% ефективніше звичайного музичного фону, що звучить під час очікування вільного оператора і не несе жодної інформації. Доведено, що кожна третя людина, яка не дочекалася відповіді вперше, більше ніколи не передзвонить, і це 30% ваших клієнтів. Основною задачею IVR залишається збільшення продажів та зацікавлення відвідувачів додатковими сервісами. Для людей, що подзвонили до вас, цікавіше послухати голос диктора, який розповідає про перевагу або новинку вашої компанії, ніж слухати мелодію в динаміку телефону. Більше того, 25% цікавляться продуктом, про який дізналися щойно, що підвищує обсяги продажів і ваші доходи. Автоматичні оголошення є важливим елементом в популяризації компанії і створюють гарний імідж. Тому така інвестиція обґрунтована і розумна.
Структура та зміст
Телефонне повідомлення повинно складатися з кількох частин. Це привітання, ідентифікація підприємства, до якого дзвонить користувач і перелік розділів та пунктів меню. Все це формує позитивне ставлення до вашої організації. Для того, щоб створити правильне і добре зведене інтерактивне повідомлення потрібно застосувати деякі особливі навички та професіоналізм. Для цього ви можете звернутися до нашої студії звукозапису. Наші диктори зможуть записати голос, а звукорежисер опрацює його належним чином, щоб голосове повідомлення було приємне для слуху та викликало довіру у користувачів.