Інформаційні аудіо

Виготовлення аудіороликів

це процес творчий і захоплюючий, яким зацікавлюється і сам замовник, ставши на час перебування в студії частинкою колективу продакшн-студії “Мі100”. Є кілька жанрів радіореклами, один з них інформаційний радіоролик. І так, який же ж він? Для абсолютної більшості це звичайний дует з аудіо-тексту та аудіо-треку (голос – музика). Але! Не все так просто та банально.

Справжній інфоролик це поезія про ваш бренд або продукт. Це розмова “по душам” з вашим споживачем. Іноді це освідчення в коханні, а іноді бажання поділитися радістю. Так має бути, інакше замість аудіореклами, яка має продавати, ви отримаєте невиразне відтворення безглуздого аудіотексту у виконанні робота. Зрозумілий та красивий сценарій, правильно підібрані виконавці, якісний звукозапис всього матеріалу та вміле зведення перетворюють набір звукових синусоїдів на потужний інструмент для розвитку бізнесу, який не соромно розміщувати у радіо-ефірі. Зрештою, аудіокліп – це плід праці цілої команди професіоналів.

Приклади наших можна прослухати прямо тут, а замовити просто написавши нам на електронну пошту, телеграм, або зателефонувавши.

Сценарій рекламного радіоролика

Завдання радіоролика інформувати людей про що-небудь, при цьому не бути перевантаженим незрозумілими, мудрими висловлюваннями або балаканиною, різноманітними мальовничими метафорами та іншим. Такий сценарій може створити сам рекламодавець і надати його нам. Надісланий текст, за попередньою згодою доопрацьовується нашими співробітниками. Ми допоможемо:

  • улаконичити
  • відкинути непотрібні фрази, що розсіюють увагу слухача
  • і, найголовніше, створити унікальну торгову пропозицію (УТП) із написаного

Перед виробництвом усі зміни узгоджуються та затверджуються.

Підбір та запис голосу диктора

Йдеться про чудовий важіль впливу на сприйняття покупців. Диктор повинен мати багато якостей, щоб достукатися до свідомості споживачів. Найголовніше це чітка вимова. Бути приємним для прослуховування, змушуючи людину сфокусуватися на проговорюваному. Крім тембральних аспектів необхідно враховувати статеву приналежність. Наприклад реклама записана чоловіком стане в нагоді для просування жіночої продукції, а ось жіночий буде більш прийнятним для представників протилежної статі. Важливо до цього моменту підходити грамотно та усвідомлено, не зовсім логічно чоловічу мову використовувати для продажу тампонів чи прокладок.

Дитячий тембр добре сприймається будь-якою споживчою групою, оскільки сам собою образ дитини викликає довіру платоспроможної частини населення. Недарма кажуть: “Вустами немовляти голосить істина”. Якщо у вашого аудіозапису великий хронометраж, то можна вдатися до поєднання двох чоловічих або жіночих голосів, можна і у зв’язці з дитячим, що дає можливість “оживити” ролик і прибрати монотонність. Все це – тонкі питання психології. І вибір потрібно робити, вивчивши предмет рекламування та цільову аудиторію. Окремо від самого звучання є ще ряд факторів: темп начитки, емоції, харизма (промовляння квапливо/повільно, серйозно/смішно, або сексуально/нейтрально тощо)

Записати аудіоролик з маленькою хитрістью

У радіоефірі 99% радіореклами із музичною підкладкою. Так, мелодія доповнює слова актора, надає емоційного забарвлення, розставляє якісь акценти. Але іноді буває доцільно відійти від правил повсякденності. Уявіть, що вся аудіореклама звучить із музикою, а ваша – без муз.супроводу. Це дуже виділяється і привертає увагу. Відступ від загальноприйнятих норм сприяє ефективному проведенню кампанії. Дуже уважно плануйте такий аудіоспіт. Якщо в ефірі є такий же, то не рекомендується ставте їх в одному блоці і тим більше один за іншим. Інакше інформація кількох різних радіороликів зіллється в одну незрозумілу “кашу”. Наслідки від такої помилки цілком передбачувані – нульовий ефект.

Сфера застосування

Аудіоролики такого типу створюються не тільки для використання їх на хвилях радіостанцій, але й для озвучування будь-якої відеореклами, яка відтворюється на телебаченні, світлодіодних екранах, в Інтернеті. Також для озвучення презентацій та в інших місцях, де це може бути корисним. Інформаційний аудіо-ролик хороший для оголошення різноманітних заходів: виставки, симпозіуми, збори, конференції тощо. Його вигідно застосовувати, якщо зобов’язані прозвучати “багатокілометрові” юридичні дані, які до рекламного тексту не мають особливого відношення (реєстраційні номери, умови і т.д.) Час на виготовлення аудіороликів цієї категорії найменший. Це дозволяє швидко та своєчасно проінформувати про будь-які події чи культзаходи.

Бюджет

Ціноутворення на виготовлення інформаційного аудіоролика складається із підсумовування наступних робіт:

  • Ціна розробки сценарію
  • Оплата за голос диктора
  • Оплатавикориння музичного твору 
  • Вартість роботи звукорежиссёра (міксинг та мастеринг)

Плюси і мінуси

Першим плюсом було і залишається економія коштів. – Швидкість виконання. При складанні аудіосценарію сценаристу не потрібно великих часових витрат, порівняно з ігровими або пісенними аудіосценаріями. – Універсальність. Радіо-ролик буде збережено, а проект буде збеігатися протягом тривалого періоду. І відкривши проект зроблений багато років тому, можна коригувати та вносити необхідні редагування. Що у свою чергу зменшить вартість на виготовлення нового ролика. – Лаконічність. Радіоповідомлення містить лише короткий зміст, саму суть. Така аудіо-реклама будується на фактах, не вдаючись до коментарів, дозволяючи зробити ролик коротшим, зменшуючи плату за ротацію.

Мінуси: Негативних сторін у такій радіорекламі мало. Майже єдиною є відсутність літературних прийомів, що задають характер та індивідуальність. Не годиться і для промоції, метою якої є провокація ажіотажу та феєрії. Також не бажаний для розкрутки нових товарів або послуг на ринку, про які радіослухач раніше не чув, тут краще щось яскраве і помітне (ігрова, вокальна або іміджева радіореклама).