Аудіологотипи

Аудіологотипи – це міні аудіоролик хронометражем від трьох до десяти секунд, в якому співається або проговорюється назва компанії і, можливо, слоган. Він використовується у всій вашій аудіорекламі, звучить в кінці або на початку аудіоролика, а може звучати в радіоефірі самостійно, підвищуючи запам‘ятовуваність вашого бренду. Чим може бути корисним аудіо логотип? 

Усі власники і керівники мріють про успішний бізнес. І якщо підприємці знають як його грамотно організувати, то далеко не кожен із них знає, як правильно представити користувачам (клієнтам). Мова йде про швидке взнавання про певну марку. Іншими словами: яка ж радіореклама потрібна? Абсолютно впевнено можна стверджувати, що для ефективної промо–кампанії необхідно діяти творчо, підходити до питання просування творчо. Встановити перед собою конкретну мету, що саме ви чекаєте від обраної вами студії звукозапису? Якими ви хочете, щоб вас бачили ваші клієнти – як лідера найнижчих цін у вашій ніші, або ви бажаєте представити себе як брендову організацію? Всі ці запитання і є основоположними для створення якісного медіапродукту. Зверніть увагу, ви ж ніколи не відправите на друк плакат своєї фірми без вашого лого. Радіоролики, як і будь–яку іншу рекламу, необхідно позначати. Аудіозапис попадає в голови потенційних покупців і викликає емоції на підсвідомому рівні. Наш медіапродукт прослужить вам довгі роки, оскільки не має терміну придатності. Аудіо логотип – це такий музичний знак, який звучить в початку або в кінці радіоролику. Він здатний запам‘ятатися і дати рекламі індивідуальності.