Українські диктори

ЖІНОЧІ

ЧОЛОВІЧІ

ДИТЯЧІ

ВОКАЛІСТИ

ДИКТОРИ. ОЗВУЧУВАННЯ ВІДЕОПРЕЗЕНТАЦІЙ

Голоси, котрі ви чуєте в наших аудіо роликах, належать професіоналам, тим, хто працює п’ять днів на тиждень. Звукозапис свого голосу є їх основним заняттям. Для кожного завдання підбирається спікер, який відповідає всім критеріям і побажанням замовника, для цього залучаються виконавці, які працюють безпосередньо в студії, колеги з інших продакшн компаній та фрілансери. Підібрати відповідний голос дуже важливо – від цього залежить емоційне забарвлення рекламованого продукту і відповідно ефективність рекламної кампанії. Кожен наш диктор, співак, актор вміє якісно контролювати звуковидобування, тембр, дикцію, володіє власним неповторним стилем і ефективно взаємодіє в групі. Часто буває, по закінченню часу потрібно внести зміни в раніше записані матеріали. У таких випадках важливо на сто відсотків повторити звучання, і це можливо, адже всі проекти зберігаються в архівах. Ми цінуємо наших працівників, і робимо все, щоб вони завжди були з нами. Хоча визначення співробітники в нашій справі не зовсім коректне – творчий колектив, сім’я. Так буде правильніше.

Магія голосу

Всі ми на уроках історії розглядали в підручниках стародавні ієрогліфи висічені на камені, або написані на папірусі. Але людство навчилося говорити набагато раніше, ніж писати. Писемність виникла і існує як можливість певною мірою висловити і зберегти те, що вже було сказано. Навіть видатні письменники стверджують, що написане слово не може передати безліч тонкощів, що під силу живій мові. Ми – команда продакшн-студії Mі100 пам’ятаємо про це весь час, адже це наше ремесло. Маючи свій бренд, ви створюєте свої взаємини з клієнтами за допомогою аудіо-реклами або відео. Цей віртуальний персонаж, голос якого буде присутній в радіо-ефірі зобов’язаний викликати прихильність до себе. Покладаючись тільки на друкований текст (комерційні пропозиції, директ-мейл, веб-контент), ви втрачаєте можливість зв’язку з майбутнім споживачами, втративши діалог, заснований на взаємному розумінні та довірі.

Бренд-войс

Володіючи великою чутливістю до вимови, наш мозок здатний не тільки сприймати почуте, а й отримувати іншу інформацію, навіть не бачачи того, хто говорить. Розглянемо приклад: ви їдете в автобусі на передньому сидінні і чуєте діалог двох іноземців в останньому ряду, ви їх не бачите і не знайомі, не знаєте суті розмови, адже не знаєте іноземної мови. Але тільки на основі тембру, ви можете легко визначити їх стать, приблизний вік, відчути їх настрій, зовнішній вигляд. «Точний» підбір брендвойса важливий для створення іміджу вашого бізнесу.