Аранжування. Музика

Професійний підбір, відмінне звучання
Серед безлічі інструментів маркетингу, аудіо-реклама була і залишається одним із найзатребуваніших, адже в деяких випадках дієвішого способу донести до покупця потрібну інфо просто не знайти. Радіореклама, що прокручується на популярних FM-станціях, приверне увагу і забезпечить впізнаваність не гірше за зоровий образ на ТБ. Наприклад, безумовними слухачами рекламних роликів, створення яких — одна з послуг нашої продакшн-студії, виступають водії, пасажири, ті, хто перебуває в поїздці. А оскільки в слуховому сприйнятті будь-якої людини центральне місце посідає звук, то і вибір музичного супроводу та голосу здійснюється максимально скрупульозно.

Як підбирається звукове оформлення для радіореклами?
Серед основних характеристик якісного аудіоконтенту, який не буде набивати оскому у більшості, можна назвати ненав’язливість, і водночас доступність подачі інформації та запам’ятовуваність. Тому виробництво аудіоролика, як і будь-якого іншого продукту, передбачає участь команди професіоналів і застосування сучасного звукозаписувального обладнання. Великий банк голосових зразків, спецефектів дасть змогу підібрати оптимальне поєднання їх в аудіозаписі. І тільки нетрадиційний, нешаблонний підхід до вирішення поставленого завдання гарантує яскравий і довготривалий успіх промокампанії.

Реалізація «підкладки» багато в чому співвідноситься зі сценарієм, який розробляється разом із замовником на підставі брифу, своєрідного технічного завдання на запис аудіоролика, в якому враховані всі вимоги і визначені деталі. Крім того, важливе значення має й обрана форма виконання. Так, в аудіорекламі «вокал» є превалюючим, тому накладення мелодії має бути зведене до мінімуму. Ігровий рекламний ролик на радіо подається у вигляді міні-аудіо-сценки, і тут доречним є використання найрізноманітніших ефектів, а також залучення впізнаваних людей для озвучування тексту і композиторів — для написання відповідних синглів. Бувають і такі роботи, які називаються джинглами. Чітко виконана озвучка назви компанії, бренду, товару ідеально підходить для промо-акцій, на презентаціях, і може стати прекрасною, такою, що запам’ятовується, підтримкою маркетингової кампанії.

Етапи та нюанси виготовлення
Діяльність над аудіо-контентом для прокрутки в радіоефірі починається зі складання та затвердження ТЗ. Слова повинні бути інтригуючими і лаконічними. Адже ніхто не любить довгих і нудних розмов на задану тему, та й просто у нього немає на це часу. Зацікавленість радіослухача зникає вже через 3-5 секунд, і саме за ці секунди важливо почути в радіорекламі найголовніше. Вартість залежить не тільки від його типу, а й від ступеня популярності музики та цікавості дикторської начитки (це можуть бути відомі актори театру і кіно, персони зі світу спорту і шоу-бізнесу). За термінами найшвидше створюється інфоаудіо-контент, для джинглів потрібне більш ретельне опрацювання.